onsdag den 2. april 2014

Vilhelmsborg

Egentlig var det ikke min plan at Pisa og jeg skulle have været til Vilhelmsborg, men da tilmeldingensfristen var blevet forlænget, og jeg så at der var rigtig mange tilmeldte, kunne jeg ikke lade være med også at tilmelde Pisa. Vi skulle dog kun deltage om søndagen, da jeg have undervisning i Roskilde om lørdagen.
Jeg havde fået lokket min mor med til Jylland og se os løbe, så kl. 5.20 var der afgang fra Slagelse mod Vilhelmsborg.

Vores første løb var AG åben som var en rigtig god bane til Pisa. Desværre fik vi en væring på forhindring nr. 2, men derefter løb hun resten rigtig nydeligt og fejlfrit, dog lidt tøvende.
Vores andet løb var SP åben som efter min smag var en noget kedelig handlingsbane som udelukkende bestod af en tunnel, en slalom og resten var udelukkende spring.
Den største udfordring for mig på denne bane var at huske den, da jeg havde planlagt at tage imod rigtig mange steder på banen. Det er bestemt ikke en type bane som Pisa har trænet ret meget på, men til trods for det, klarede vi banen med 2 væringer, så det er jeg nu godt tilfreds med.
Det tredje løb var AG1 som jeg vidste ville blive svær for Pisa, da banen lagde op til en højre handling på slalomen, som Pisa endnu ikke er så stærk i. Som forventet fik hun fejl på indgangen, men vi rettede den, og hun gennemførte slalomen rigtig fint. Senere i forløbet fik vi endnu en væring. Denne gang på vippen, som hun desværre løb forbi. Hun er lidt usikker på vippen, så den skal vi lige have trænet noget på den næste måned.
Vores sidste løb var SP1 hvor vi desværre fik en disk, men havde ellers et rigtig godt løb.

Alt i alt er jeg meget tilfreds med vores løb i dag, og ser allerede frem til vores næste stævne som bliver i Albertslund den sidste weekend i april.

Herunder ses Pisas løb fra Vilhelmsborg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar