fredag den 28. juni 2013

Pisa 10 måneder

Min lille Pisa er nu blevet 10 måneder gammel. Hun er den sjoveste lille hund og forstå at gøre hver dag til en fest dag. Hun jagter fugle i have, jagter Cody og Bounty rundt om huset, spiser stadig sko og tasker og hvad hun nu ellers kan finde. Æder grankogler og har i det hele taget noget i munden hele tiden.
Jeg er meget glad for min lille Pisa hund. Hun er af et noget anderledes temperament end jeg er vant til. Enormt udadvendt og bliver lykkelig og logre med hele kroppen når vi går tur og møder mennesker, børn eller hunde. Selv hvis hun hører børn bag en hæk, bliver hun vildt glad.
Nu hvor det er blevet (delvist) sommer, skulle hun selvfølgelig også med en tur på stranden og opleve vandet. Og heldigvis har jeg fået mig endnu en vandhund som elsker at svømme sammen med de voksne.

Pisa i fuld fart gennem vandet på sanddobberne

Pisa er nu blevet 33 cm. høj/lav, så der er vist ingen tvivl om at hun kommer til at deltage i lille klasse på agilitybanen. Selvom hun ikke er blevet så høj, er hun blevet en fin lille hund, og jeg har planer om at udstille hende i Køge til august. Hun er ikke blevet noget pelsdyr, hvilket passer mig glimrende :-)





Pisa er startet på sin agilitytræning, og jeg er nu begyndt at intensivere hendes træning nu hvor hun er blevet mere fysisk og mentalt klar til det. Jeg har måttet arbejde meget med at få hende til at tænde på sit legetøj så jeg kunne overføre det til agilityforhindringerne. Det er nu klart blevet bedre, og hun er nu blevet meget glad for sin agilitytræning. En rigtig skøn ting som jeg bliver nødt til at nævne er at hun er fuldstændig lydløs når hun løber agility! Jeg håber på at det holder ved :-)



                                                                   Pisa 6 måneder


                                                                    Pisa 7 måneder



                                                                  Pisa 8 måneder



                                                                 Pisa 9½ måned



                                                                 Pisa 10 måneder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar