tirsdag den 27. maj 2014

Agilitystævne Langeskov 18. maj 2014

Den 18. maj gik turen til Fyn, for at deltage i et dobbelt klasse 1-2 stævne med lille Pisa. Status på oprykningsplaceringer da vi kom, var at Pisa manglede 3 fejlfrie klasse 1 løb, for at rykke til klasse 2.
Om formiddagen lagde vi ud med første løb af spring og agility, på nogle rigtig fine klasse 1 baner, hvor Pisa løb rigtig godt, og var fejlfri i spring 1. Agilitybanen var en rigtig fed bane at løbe, men efter næsten at være i mål efter et perfekt løb, vælger Pisa at løbe uden om balancen som anden sidste forhindring.
Om eftermiddagen var endnu et spring løb og agility løb. Denne gang på nogle noget specielle baner som ikke lige var min stil, men Pisa løb fejlfrit i agilityløbet. På springbanen havde hun faktisk et super flot løb, men får igen en væring vildt tæt på mål!
På trods af et par enkelte skønhedsfejl under vejs, er jeg stadig meget tilfreds med vores løb, og glæder mig til vi skal til Viby, hvor målet er at få den sidste oprykning til klasse 2 om torsdagen.
Jeg har tilmeldt Pisa til EO i Ungarn senere på sommeren, så jeg kunne rigtig godt tænke mig at nå og rykke lidt op i klasserne, så vi når at få løbet på nogle lidt svære baner så vi forhåbentlig lidt bedre kan klare at komme igennem banerne til EO.

Herunder ses video af Pisas løb fra Langeskov.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar