torsdag den 8. maj 2014

Agilitystævne Hvalsø 3.-4. maj 2014

Sidste weekend var jeg om lørdagen på modul 3 på min uddannelse som hundemassør, så min norske veninde Ina skulle løbe med Pisa til stævnet i Hvalsø.
De havde kun prøvet at løbe sammen ganske lidt til træning få dage inden, så vi var begge meget spændte på hvordan det skulle gå.
Det skulle vise sig at Pisa og Ina løb rigtig godt sammen denne dag, og det blev til et fejlfrit løb i holdklassen, og et fejlfrit løb i AG1 med en 2. plads, og dermed Pisas første oprykning i klasse 1! De leverede også et super flot løb i spring 1, men Pisa kom med for meget fart på til slalomen, som resluterede med en fejl, og senere en disk på 2 yderligere væringer på indgangen.
Søndag skulle jeg selv løbe med Pisa, og følte mig noget presset efter Ina og Pisas præstationer dagen før.
Vi lagde ud med holdklassen som stod på et agilityløb. En indgang på slalomen som Pisa desværre ikke kunne endnu, så det blev til 2 væringer, og senere endnu en væring på et spring længe i forløbet.
Da vi kom til de to klasse 1 løb, fandt Pisa og jeg rytmen sammen, og klarede 2 flotte fejlfrie løb, og som yderligere begge gav 1. plads i hvert løb.
Så altså en weekend med 3 oprykninger til pisa!

Herunder ses Pisas løb fra weekenden i Hvalsø

Ingen kommentarer:

Send en kommentar