onsdag den 14. november 2012

Pisa 12 uger

I går var det præcis 4 uger siden at lille Pisa flyttede ind hos mig. Med en hvalp i huset flyver tiden bare afsted, så det er helt utroligt at der allerede er gået 4 uger! Hun er faldet rigtig godt til, og allerede få timer efter hun var ankommet havde hun indtaget chefens kurv :-)
Hun er en helt fantastisk sød lille hund. Enormt glad og modig på livet. Fuld fart på fra morgen til aften. Cody og Bounty synes ofte at hun er lige energisk nok, så Cody har i løbet af de sidste par uger fået et par ekstra grå hår :-)

Pisa i har indtaget Codys kurv

For et par uger siden var jeg taget til Herringløse med Pisa hvor Lene havde Waldemar med. De to fandt hurtigt sammen og var rigtig gode til at lege sammen. Den lille dame var godt træt bagefter. Så træt at hun slet ikke orkede at skulle skrige i bilen på vej hjem.


Pisa og Waldemar

Kys :-)


Pisa 10 uger

Pisa 10 uger


I lørdags passede jeg Regins to hunde, og da det var super godt vejr havde jeg aftalt at mødes med min mor i Sorø til en gåtur i skoven med alle 5 hunde. Pisa synes det var rigtig fedt at være med de store i skoven, og hun havde en vild fest med alle de mange nedfaldet blade som fløj rundt omkring hende.
Da vi manglede ca 200 meter i at være tilbage ved bilen var hun blevet godt træt, og der var igen dejligt stille i bilen på vej hjem.

En træt Pisa efter dagens skovtur

Da det jo er konstant mørk hele dagen- dog på nær når man er på arbejde! er det jo mørkt hele tiden. Derfor måtte jeg tage billeder af Pisa indendørs på hendes12 uger. Billeder taget i dårligt lys med Iphone har desværre givet lidt uskarpe billeder :-(

Pisa 12 uger

Pisa 12 uger

Vi er selvfølgelig også gået igang med at træne en masse tricks, og i går fik jeg endelig mulighed for at få filmet lidt. Igen desværre i dårligt lys.



Pisa træner "Elefant"


Pisa træner "Rulle"



Pisa træner "Giv pote"



Ingen kommentarer:

Send en kommentar